11 Aralık 2014 Perşembe

Harika bir Limonata yapımı



Yemek blogger ligi zor is şekerim.  Hem başı i hem sonunu çekmek gerekiyor. Ama ben ya başını çekiyorum ya sonunu: )




Limonata tarifim gelince. Limonlari iyice yıkayıp dilim dilim doğruyum. Uzerine bolca seker serpiyorum.En az 2 saat buz dolabında bekliyor. Sonra Avuçlarimin içinde iyice sıkıyorum. Sonrara içine taze nane yaprakları koyup servis ediyorum. Bizimkiler çok seviyor. Güzel ve sağlıklı kalın. ..
                                                       


2 yorum:

bilge dedi ki...

Merhabalar buzdolabında bekleterek hiç yapmamıştım..ellerinize sağlık verdiğiniz bilgi içinde teşekkürler..sevgi ve dostlukla..
bilge-orfe.blogspot.com

Fincan Teyze dedi ki...

Bloggerların iletişim bilgilerini arşivleyerek etkinlikler için daha ulaşılabilir hale getirebiliriz.
Hangi blog, hangi şehirde hatta ülkede,
Kısaca "Blogger Haritası"...

Bu listede olabilmek için öncelikle birkaç dakikanızı ayırarak
"Blogger Tanıtım Formu"nu doldurmanız gerekmektedir.

Bilgi için;
http://fincanteyze.blogspot.com.tr/p/blogger.html

Yorum Gönder

görüşleriniz önemli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...